Studenții specialității 𝐒𝐞𝐫𝐯𝐢𝐜𝐢𝐢 𝐇𝐨𝐭𝐞𝐥𝐢𝐞𝐫𝐞, 𝐓𝐮𝐫𝐢𝐬𝐦 ș𝐢 𝐀𝐠𝐫𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭 și masteranzii programului 𝐒𝐭𝐮𝐝𝐢𝐢 î𝐧 𝐦𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠, însoțiți de cadrele didactice au desfășurat o vizită de studiu la Rezervația Naturală Plaiul Fagului în scopul aplicării tehnicilor de interpretare a naturii în campaniile de marketing și promovarea consumului sustenabil.
Sarcinie vizitei au fost orientate spre:
Informarea tinerilor cu privire la importanța conservării naturii și a protejării mediului înconjurător;
Crearea de conținut relevant pentru a transmite mesaje despre protecția mediului și a biodiversității;
Proiectarea unei campanii online de promovare a consumului sustenabil pentru a ajunge la un public mai larg, utilizând canalele de social media.
Aducem mulțumiri reprezentanților managementului administrativ al rezervației și dnei Elena Fedorenco, ghid de turism, pentru deschidere și pentru suport informațional și logistic acordat în desfășurarea acestei vizite de studiu.
Realizarea acestei activități a fost posibilă datorită suportului oferit de USDA Forest Service, International Programs, în cadrul Acordului de Grant nr. 23-IC-11132762-107, Moldova Eco-Tourism Blended Learning Program.
Opiniile exprimate în aceată activitate sunt ale autorului și nu neapărat reflectă veziunea USDA Forest Service.