În cadrul disciplinei ”Management producției„, sub coordonarea profesorului Svetlana Mironov, studenții anului II, de la specialitatea ”Business și Administrare” a Universității de Stat din Moldova au elaborat și susținut produsului studiului individual.
Studenții, depunând un efort considerabil pentru îndeplinirea sarcinilor proiectului, s-au antrenat cu toată responsabilitatea și seriozitatea și, prin intermediul instrumentelor de marketing, au:
- 𝘤𝘦𝘳𝘤𝘦𝘵𝘢𝘵 𝘱𝘪𝘢𝘵̦𝘢;
- 𝘢𝘶 𝘴𝘵𝘶𝘥𝘪𝘢𝘵 𝘱𝘳𝘦𝘧𝘦𝘳𝘪𝘯𝘵̦𝘦𝘭𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘴𝘶𝘮𝘢𝘵𝘰𝘳𝘪𝘭𝘰𝘳;
- 𝘢𝘶 𝘦𝘭𝘢𝘣𝘰𝘳𝘢𝘵 𝘤𝘰𝘯𝘤𝘦𝘱𝘵𝘶𝘭 𝘶𝘯𝘶𝘪 𝘯𝘰𝘶 𝘱𝘳𝘰𝘥𝘶𝘴;
- 𝘢𝘶 𝘦𝘭𝘢𝘣𝘰𝘳𝘢𝘵 𝘪𝘯𝘴𝘵𝘳𝘶𝘮𝘦𝘯𝘵𝘦 𝘥𝘦 𝘱𝘳𝘰𝘮𝘰𝘷𝘢𝘳𝘦 𝘢 𝘱𝘳𝘰𝘥𝘶𝘴𝘶𝘭𝘶𝘪.
Pe lângă rezultatele frumoase și deosebite pe care le-au obținut, studenții și-au dezvoltat abilitățile digitale, de lucru în echipa și de comunicare.