Evaluarea finală pentru modulele de studiu: Marketing internațional (titular de curs: Antoci Natalia) Metodologia și etica cercetării în marketing (titular de curs: Todorova Ludmila)

‼️ 𝐌𝐞𝐭𝐨𝐝𝐚 𝐏𝐁𝐋 (Project Based Learning) 𝐝𝐮𝐩ă 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐥𝐮𝐥 𝐌𝐚𝐚𝐬𝐭𝐫𝐢𝐜𝐡 𝐚 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐢𝐦𝐩𝐥𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐮 𝐬𝐮𝐜𝐜𝐞𝐬 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐚𝐥 𝟓-𝐥𝐞𝐚 𝐚𝐧 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐞𝐜𝐮𝐭𝐢𝐯 î𝐧 𝐜𝐚𝐝𝐫𝐮𝐥 𝐩𝐫𝐨𝐠𝐫𝐚𝐦𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐝e 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫: 𝐒𝐭𝐮𝐝𝐢𝐢 î𝐧 𝐌𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠 ‼️
📋 Astăzi, s-a desfășurat evaluarea finală pentru modulele de studiu:
🌷 Marketing internațional (titular de curs: Antoci Natalia)
🌷 Metodologia și etica cercetării în marketing (titular de curs: Todorova Ludmila)
🎯 Proiectele cu tematica generală „Benchmarkingul practicilor internaționale în contextul aplicării acestora în companiile autohtone” au avut drept obiective:
▶ Investigarea procesului de internaționalizare, inclusiv a factorilor și formelor de penetrare pe piața internațională.
▶ Integrarea perspectivei de marketing internațional în contextul globalizării.
▶ Cercetarea nivelului de internaționalizare a pieței produsului.
💐👏 Sincere felicitări studenților pentru rezultatele remarcabile obținute în această evaluare finală și le dorim succes continuu în viitorul lor academic și profesional!