Politica de personal în cadrul Departamentului de Economie, Marketing și Turism este orientată spre consolidarea potențialului academic în corespundere cu rigorile de excelență academică promovate de Universitatea de Sta tdin Moldova.
Principalele aspecte vizează: promovarea unui mediu de lucru divers și incluziv, care să reflecte diversitatea studenților și a comunității academice, prin promovarea de inițiative pentru eliminarea discriminării și egalității de șanse; metode și criterii pentru evaluarea performanțelor cadrelor didactice și a personalului administrativ prin intermediul planului individual și prin proceduri pentru recunoașterea și recompensarea performanței deosebite valorificând oportunitățile concursului pentru sporul de performanță academică; programe de formare și dezvoltare profesională pentru a îmbunătăți abilitățile și competențele personalului academic, facilitând accesul la resurse educaționale, cursuri și training-uri de specialitate; transparența procesul de identificare și selecție a candidaților pentru pozițiile academice și administrative, publicând criterii de selecție, anunțuri de posturi vacante și proceduri pentru promovarea și avansarea în posturi didactico-științifice a personalului academic; politici privind comunicarea și colaborarea între membrii personalului academic și administrativ, managementul conflictelor și promovarea unor relații profesionale sănătoase, respectînd standardele etice și profesionale în cercetare, predare și colaborare.
Angajați prin cumul intern
Angajați prin cumul extern