Prezentare generală


Dragi studenți,Bun venit într-o călătorie fascinantă și plină de provocări în lumea captivantă a marketingului și a turismului! Suntem încântați să vă avem alături în această comunitate academică și suntem siguri că vă așteaptă experiențe memorabile și oportunități de învățare remarcabile.
Încurajăm dialogul deschis, colaborarea și implicarea activă în activitățile academice și extracurriculare. Universitatea noastră oferă numeroase oportunități pentru dezvoltarea voastră personală și profesională, iar voi sunteți cei care pot transforma aceste oportunități în reușite durabile.
Aici veți întâlni profesori dedicați și experți în domeniu, gata să vă îndrume în această călătorie academică. Încurajăm spiritul vostru de explorare și creativitate, pentru că acestea sunt calitățile care vă vor propulsa spre succes în cariera voastră viitoare.


Cu cele mai bune urări,
Veronica Bulat, doctor în economie, conferențiar universitar
Șef al Departamentului Economie, Marketing și Turism
Activitatea departamentului Economie, Marketing și Turism este caracterizată prin actualitate, rigoare şi calitate în deplină concordanță cu exigențele sistemului naţional şi internaţional de educaţie.La 1 decembrie 2015, în urma reformelor Facultăţii Ştiinţe Economice Catedra Economie, Marketing şi Turism a fost redenumită în Departamentul Economie, Marketing și Turism. Catedra Economie, Marketing şi Turism a fost fondată la 1 iulie 2014 în urma reorganizării Catedrelor Marketing şi Relații Economice Interinaționale” şi “Teorie Economică și Metodologia Cercetării”.Catedra de Marketing și Relații Economice Internaționale a fost reorganizată în 2008, în baza catedrei Marketing și transferul Specialității Relații Economice Internaționale de la catedra Economie Generală și Relații Economice Internaționale. Catedra Marketing a fost  instituită prin decizia Senatului USM din 28.06.2005. Din 2008, Catedra Economie Generală și Relații Economice Internaționale a fost redenumită în  Teorie Economică și Metodologia Cercetării. Catedra Economie Generală și Relații Economice Internaționale a fost redenumită în  Teorie Economică și Metodologia Cercetării. Catedra Economie Generală și Relații Economice Internaționale a fost creată prin decizia Senatului USM din 29.10.2002.
Misiunea Departamentului Economie, Marketing și Turism este de a forma specialiști   competitivi și inovatori pentru domeniile activității economice: Marketing și logistica; Servicii hoteliere, turism și agrement și a fost creată prin decizia Senatului USM din 29.10.2002.

Oferta educaţională este generoasă, atractivă şi flexibilă, asigurând pregătirea profesională a studenţilor şi masteranzilor în domeniile: Științelor Economice și Serviciilor Publice. Departamentul Economie, Marketing și Turism este responsabil de organizarea următoarelor programe de formare profesională a specialiștilor:

  Ciclul I, Licență
  0414.1 Marketing şi logistică;
  1013.1 Servicii hoteliere, turism şi agrement.

  Ciclul II, Masterat
  Studii în marketing (MP);
  Management şi Marketing Hotelier şi Turism (MP);

  Ciclul III, în cadrul Școlii Doctorale de Științe Economice
  521.01 Teorie economică şi politici economice;
  521.02 Economie mondială; relaţii economice internaționale;
  521.04 Marketing și logistică.

  Formare continuă
  Domeniul Servicii Hoteliere, Turism și Agrement