รn cadrul Conferinศei ศtiinศifice Internaศionale โParadigme moderne รฎn dezvoltarea economiei naศionale ศi mondialeโ, secศiunea โ๐๐จ๐ฆ๐ฉ๐ฅ๐๐ฑ๐ข๐ญฤศ๐ข๐ฅ๐ ๐ฆ๐๐ซ๐ค๐๐ญ๐ข๐ง๐ ๐ฎ๐ฅ๐ฎ๐ข รฎ๐ง ๐๐จ๐ง๐ญ๐๐ฑ๐ญ๐ฎ๐ฅ ๐ ๐ฅ๐จ๐๐๐ฅ๐ข๐ณฤ๐ซ๐ข๐ข ๐๐๐จ๐ง๐จ๐ฆ๐ข๐๐โ a adus รฎn prim-plan provocฤrile ศi oportunitฤศile marketingului รฎntr-o economie globalizatฤ.
Moderatฤ de conf. univ. dr. Maria Hamuraru, aceastฤ secศiune a oferit lucrฤri de cercetare inovatoare, care au abordat teme diverse ศi captivante:
๐๐ฆ๐ฉ๐ฅ๐๐ฆ๐๐ง๐ญ๐๐ซ๐๐ ๐ฉ๐ซ๐ข๐ง๐๐ข๐ฉ๐ข๐ข๐ฅ๐จ๐ซ ๐๐๐จ๐ง๐จ๐ฆ๐ข๐๐ข ๐๐ข๐ซ๐๐ฎ๐ฅ๐๐ซ๐ ๐ขฬ๐ง ๐ฅ๐จ๐ ๐ข๐ฌ๐ญ๐ข๐๐ ๐ญ๐ซ๐๐ง๐ฌ๐ฉ๐จ๐ซ๐ญ๐ฎ๐ฅ๐ฎ๐ข ๐๐ฎ๐ซ๐จ๐ฉ๐๐๐ง, cu un focus pe sustenabilitate ศi eficienศฤ.
๐๐ฆ๐ฉ๐๐๐ญ๐ฎ๐ฅ ๐๐ข๐ ๐ข๐ญ๐๐ฅ๐ข๐ณ๐ฬ๐ซ๐ข๐ข ๐๐ฌ๐ฎ๐ฉ๐ซ๐ ๐ฉ๐๐ซ๐๐จ๐ซ๐ฆ๐๐ง๐ญฬฆ๐๐ข ๐๐จ๐ฆ๐ฉ๐๐ง๐ข๐ข๐ฅ๐จ๐ซ, subliniind rolul vital al marketingului digital รฎn succesul afacerilor.
๐๐๐ก๐ง๐จ๐ฅ๐จ๐ ๐ข๐ ๐๐ฅ๐จ๐๐ค๐๐ก๐๐ข๐ง ๐ฉ๐๐ง๐ญ๐ซ๐ฎ ๐ญ๐ซ๐๐ง๐ฌ๐ฉ๐๐ซ๐๐ง๐ญฬฆ๐ ๐ฌฬฆ๐ข ๐๐๐ข๐๐ข๐๐ง๐ญฬฆ๐ ๐ฅ๐๐ง๐ญฬฆ๐ฎ๐ซ๐ข๐ฅ๐จ๐ซ ๐๐ ๐๐ฉ๐ซ๐จ๐ฏ๐ข๐ณ๐ข๐จ๐ง๐๐ซ๐, oferind soluศii inovatoare pentru gestionarea resurselor.
๐๐ซ๐จ๐ฆ๐จ๐ฏ๐๐ซ๐๐ ๐๐จ๐ฅ๐๐จ๐ฏ๐๐ข ๐ฉ๐ซ๐ข๐ง ๐๐ข๐๐ฌ๐ฉ๐จ๐ซ๐ ๐ฌฬฆ๐ข ๐ซ๐๐ฅ๐๐ญฬฆ๐ข๐ข๐ฅ๐ ๐๐๐จ๐ง๐จ๐ฆ๐ข๐๐ ๐๐ฎ๐ซ๐จ๐ฉ๐๐ง๐, cu accent pe rolul revistelor de profil รฎn creศterea vizibilitฤศii naศionale.
Au fost discutate ศi subiecte precum strategii de marketing sustenabil, merchandising vizual รฎn diferite culturi ศi impactul marketingului relaศional asupra pieศei din Republica Moldova. S-a subliniat, de asemenea, importanศa inovฤrii รฎn activitฤศile de marketing ศi rolul cercetฤrii ca instrument strategic.
Aceastฤ secศiune a evidenศiat complexitatea marketingului รฎntr-o lume globalizatฤ ศi nevoia de strategii inovatoare pentru succesul companiilor.
Rฤmรขneศi alฤturi de noi pentru mai multe discuศii interesante din cadrul conferinศei!